مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:552023-12-30سياسي

هشدار قاطعانه مقام نظامی ایران به اسراییل


رژیم صهیونیستی بداند ترور ددمنشانه شهید موسوی فراموش نخواهد شد و باید در انتظار انتقام در زمان و مکانی باشد که ما تعیین می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتایناک، مهر نوشت: آیین رونمایی از 39 عنوان دستاوردهای علمی - پژوهشی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی صبح امروز با حضور سرلشکر سید رحیم صفوی مشاور عالی فرماندهی کل قوا، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی نیروهای مسلح و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در سالن خلیج فارس باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم امیر عبدالعلی پورشاسب جانشین پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد شهید سید رضی موسوی مستشار نظامی کشورمان که به تازگی در سوریه توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است، گفت: رژیم اشغالگر قدس باید بداند ترور ددمنشانه او فراموش نخواهد شد و باید در انتظار انتقام در زمان و مکانی باشد که ما تعیین می کنیم.

    وی ادامه داد: حضور پژوهشگران و محققان به این همایش را گرامی می داریم و قرار است امروز 39 عنوان اثر پژوهشی که حاصل 100 تحقیق است، رونمایی شود.

حدود 120 پروژه راهبردی در نیروهای مسلح در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی، نظامی و اجتماعی در پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار قاطعانه مقام نظامی ایران به اسراییل

هشدار قاطعانه مقام نظامی ایران به اسراییل