مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 10:152024-01-01سياسي

محور تاریخ و تمدن غرب مقصد جدید گردشگران می شود


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از تلاش سه استان غرب کشور برای تعریف یک مسیر گردشگری با عنوان محور تاریخ و تمدن غرب به منظور تبدیل آن به مقصد جدید گردشگری خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از تلاش سه استان غرب کشور برای تعریف یک مسیر گردشگری با عنوان محور "تاریخ و تمدن غرب" به منظور تبدیل آن به مقصد جدید گردشگری خبر داد.

وحید امیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره اهتمام سه استان غرب کشور برای تعریف یک مسیر گردشگری جدید در ایران، اظهار کرد: از چند سال پیش تلاش هایی برای تعریف یک مسیر گردشگری جدید در غرب کشور انجام شد، اما متاسفانه تاحدودی عقیم مانده بود.

وی افزود: اخیرا سه استان کرمانشاه، کردستان و همدان برای تحقق این هدف نشستی را به میزبانی همدان تشکیل دادند تا محور گردشگری تاریخ و تمدن غرب را اجرایی کنند و تفاهم نامه ای هم به این منظور بین شهرداران آنها منعقد شد.

معاون گردشگری کرمانشاه با بیان اینکه این دومین مسیر گردشگری ایران پس از محور گردشگری یزد، اصفهان و شیراز در مرکز کشور خواهد بود، عنوان کرد: باتوجه به اینکه کرمانشاه سه اثر تاریخی ثبت جهانی شده و چند اثر در فهرست موقت ثبت جهانی دارد، محور این مسیر گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور تاریخ و تمدن غرب مقصد جدید گردشگران می شود

محور تاریخ و تمدن غرب مقصد جدید گردشگران می شود