مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 16:412024-01-15بين الملل

کابینه جنگی صهیونیست ها در آستانه فروپاشی


یک تحلیلگر برجسته فلسطینی با اشاره به نشانه های شکست قطعی صهیونیست ها در جنگ غزه و پیروزی مقاومت اعلام کرد: اسراییل با عقب نشینی از بسیاری از محورهای درگیری عملاً به ناتوانی خود برای ادامه جنگ اعتراف کرده است و کابینه جنگی آن درحال فروپاشی است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: عبدالباری عطوان، تحلیلگر شناخته شده فلسطینی و سردبیر روزنامه فرامنطقه ای رأی الیوم در یادداشت جدید خود به نشانه های شکست رژیم صهیونیستی در جنگ و نیز اختلافات شدیدی که میان سران صهیونیست وجود دارد اشاره و اعلام کرد، با گذشت 100 روز از جنگ غزه، این که 3 تن از وزرای برجسته کابینه جنگی اسراییل علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم اقدام کردند و در تظاهرات اعتراضی اسراییلی ها که خواستار برکناری وی هستند شرکت کردند، این از نشانه های شکست قطعی اسراییل است.

کابینه جنگی اسراییل در آستانه فروپاشی عطوان با لحنی کنایه آمیز ضمن اشاره به اختلاف شدید میان مقامات صهیونیست با گذشت 100 روز از جنگ غزه تأکید کرد: کسانی که در جنگ پیروز شوند جشن می گیرند نه اینکه دعوا کنند و خواستار برکناری رییسشان باشند.

ما بیشتر در اینجا توضیح می دهیم و می گوییم که بنی گانتس و گادی آیزنکوت 2 وزیر برجسته کابینه جنگی رژیم صهیونیستی آخرین نشست این کابینه را با خشم ترک کردند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابینه جنگی صهیونیست ها در آستانه فروپاشی

کابینه جنگی صهیونیست ها در آستانه فروپاشی