مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 15:152024-01-18سياسي

تخفیف 100 درصدی صدور پروانه ساختمانی در بافت های فرسوده زنجان


عضو شورای اسلامی شهر زنجان از پیش بینی تخفیف صدور پروانه در بافت های فرسوده در لایحه بودجه در داخل تراکم و همچنین 20 محله به صورت 100درصد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسین حمزه لو پاک، عضو شورای اسلامی شهر زنجان ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان به وصول لایحه دفترچه ارائه خدمات در شورا اشاره و اظهار کرد: دفترچه لایحه مد نظر 24 دی ماه دریافت شده که طبق قانون درآمدهای پایدار، با پیشنهاد شوراها، جمع بندی این عوارض باید تا 30 آذرماه ابلاغ شود.

عضوی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در عناوین عوارض مندرح در لایحه تغییری نسبت به سال گذشته روی نداده است، افزود: طبق قانون درآمدهای پایدار میزان افزایش  عوارض توسط شهرداری ها تورم اعلامی دستگاه های متولی کشور سه ماهه و 9 ماهه سال است که حدود 45 درصد بوده است.

وی درصد افزایش اعمال شده در  لایحه دفترچه عوارض شهرداری زنجان را 30 درصد اعلام کرد و گفت: در قانون تعرفه بهای خدمات تمام شده است در حالیکه همه می دانیم که بهای تمام شده ار شهروندان اخذ نمی شود.

حمزه لوپاک تخفیف های پیش بینی شده در صدور پروانه ساختمانی را متناسب با فصل مورد اشاره قرار داد و افزود: این تخفیف برای داخل تراکم بافت فرسوده 100 درصد و در بیرون از تراکم 50 درصد پیش بینی شده، ضمن اینکه طبق لای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 100 درصدی صدور پروانه ساختمانی در بافت های فرسوده زنجان

تخفیف 100 درصدی صدور پروانه ساختمانی در بافت های فرسوده زنجان