مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 08:252024-01-17اقتصادي

الحاق 169 هکتار زمین برای توسعه روستاهای سربیشه


مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سربیشه گفت: امسال 169 هکتار زمین برای توسعه روستاهای سربیشه به منظور تامین زمین به متقاضیان واجدالشرایط الحاق و تملک شد.

- محمد نادی، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سربیشه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از این شهرستان اظهارداشت: امسال 169 هکتار زمین برای توسعه روستاهای سربیشه به منظور تامین زمین به متقاضیان واجدالشرایط الحاق و تملک شد.

به گفته وی تاکنون برای 87 روستای سربیشه 748 هکتار زمین الحاق و تملک شده است.

همچنین امسال و در راستای قانون الحاق و با همکاری مشترک بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان برای 400 ملک مسکونی شهرستان سند تک برگ رسمی صادر شد.

مدیربنیاد مسکن انقلاب اسلامی سربیشه با بیان این که تاکنون برای 5 هزار و 612 ملک مسکونی در شهرستان سند مالکیت صادر شده است افزود: امسال برای 578 نفر متقاضی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شهری، زمین به صورت اجاره 99 ساله تخصیص یافته و موضوع ساخت و ساز واحدها ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی این سایت های با پیگیری های شورای مسکن شهرستان در دست اقدام است.

همچنین امسال بازسازی کامل تمامی واحدهای مسکونی 5 روستای مرزی بخش درح (لجونگ، کلاته بلوچ، برق اله، دامدامه و صولابست) به تعداد 153 واحد با اعتباری بالغ بر 54 میلیارد تومان با استفاده از اعتبارت طرح ویژه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 169 هکتار زمین برای توسعه روستاهای سربیشه

الحاق 169 هکتار زمین برای توسعه روستاهای سربیشه