مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 18:152024-01-12بين الملل

مهدی المشاط: به آمریکا نشان می دهیم که یمن گورستان مهاجمان است


رییس شورای عالی سیاسی یمن گفت که موضع یمن با حملات آمریکا و انگلیس تغییر نخواهد کرد و یمنی ها به آمریکا و انگلیس ثابت خواهند کرد که این کشور گورستان مهاجمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مهدی المشاط رییس شورای عالی سیاسی یمن، شامگاه امروز (جمعه)، در سخنانی به آمریکا و انگلیس هشدار داد.

مهدی المشاط که با خبرگزاری رسمی یمن سبأ مصاحبه می کرد، درباره شهادت شماری از مردم یمن در حمله آمریکا و انگلیس گفت که خون یمنی ها باارزش است و انتقام یمنی ها فراموش نخواهد شد و تجاوز جنایتکارانه آمریکا، صهیونیست ها و انگلیس، یمن را از موضع حمایتی این کشور در قبال فلسطین دور نخواهد کرد .

بامداد امروز آمریکا و انگلیس در پاسخ به عملیات های ارتش یمن در دریای سرخ علیه کشتی های اسراییلی و نیروهای آمریکایی، بیش از 12 نقطه در یمن را با هواپیما، کشتی و زیردریایی مورد هدف قرار دادند.

المشاط در ادامه افزود: به برادرانمان در فلسطین و به مردممان در غزه می گوییم که خون ما رنگین تر از خون شما نیست و ما از اینکه عملا در کنار  شما [در این جنگ] مشارکت داریم و اینکه فلسطین به تنهایی [به دشمن] شلیک نمی کند، وجدانمان آسوده است.

تاکید می کنیم که فلسطین پس از امروز دیگر در نبرد تنها نخواهد بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی المشاط: به آمریکا نشان می دهیم که یمن گورستان مهاجمان است

مهدی المشاط: به آمریکا نشان می دهیم که یمن گورستان مهاجمان است