مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 18:052023-12-24اجتماعي

احتمال تعطیلی مدارس در آخر هفته


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در رابطه با وضعیت هوای کشور تاکید کرد: روز های سه شنبه 5 دی و چهارشنبه 6 دی افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در کلانشهر ها و شهر های صنعتی پیش بینی می شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، صادق ضیاییان در گفتگو با فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در استان های واقع در دامنه البرز مرکزی، غرب و شمال غرب بارش باران داریم که در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش به صورت برف است.

بیشینه بارش ها امروز در غرب کردستان برخی مناطق آذربایجان غربی و کرمانشاه است.

وی گفت: روز آینده 4 دی با تضعیف سامانه بارشی در استان های ساحلی خزر و برخی نقاط واقع در شمال شرق، شمال غرب و غرب کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز های سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری جوی آرام و پایدار در کشور حاکم است، روز پنج شنبه نیز در سایر مناطق کشور جوی پایدار داریم و فقط در استان های ساحلی خزر بارش پیش بینی می شود.

در این راستا روز های سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در کلانشهر ها پیش بینی می شود.

ضیاییان درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری، گاهی با وزش باد پیش بینی می شود و فردا شب گاهی باد شدید در تهران خواهیم داشت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تعطیلی مدارس در آخر هفته

احتمال تعطیلی مدارس در آخر هفته