مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:252024-01-10اقتصادي

پیش فروش محصولات سایپا برای سال آینده


اداره اطلاع رسانی شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرد: با توجه به ظرفیت تولید این شرکت و با توجه به اتمام تعهدات، این امکان وجود دارد که برای سال 1403 اقدام به پیش فروش محصولات کنیم.

- جی پلاس ، گروه خودروسازی سایپا مطابق دستورالعمل تنظیم بازار خودروهای سواری ابلاغ شده از سوی شورای رقابت در اردیبهشت سال جاری و همچنین طی اجرای مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودرو، نسبت به عرضه محصولات خود در این سامانه اقدام کرده است که طی آن 933 هزار و 163 متقاضی با انتخاب یکی از محصولات گروه سایپا مشارکت داشته اند.

بر این اساس گروه سایپا، مطابق سیاست های کلان وزارت صمت و با هدف پاسخگویی به همه درخواست ها و همچنین برنامه تولید نسبت به اولویت بندی متقاضیان تا موعد تحویل پایان سال 1403 اقدام کرده است.

با برنامه ریزی های صورت پذیرفته و ایفای به موقع تعهدات برای 85 درصد متقاضیان یعنی 804 هزار و 205 نفر فراخوان صادر شد که از این تعداد 205 هزار و 509 نفر (حدود 25 درصد) اقدام به واریز وجه و ثبت نام نهایی کرده اند.

در بخش دیگری از توضیحات سایپا آمده است: گروه خودروسازی سایپا در سال 1402 با اولویت قرار دادن شعار سال مبنی بر افزایش تولید و مهار تورم و همچنین دستور 8 ماده ای ریاست جمهور در مسیر افزایش تیراژ تولید، تنوع محصولات و کیفی سازی خودروها، اجرای استاندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش فروش محصولات سایپا برای سال آینده

پیش فروش محصولات سایپا برای سال آینده