مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 18:352024-01-07سياسي

پیگیری 4 راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات


با توجه به تأکیدات رهبری در خصوص چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت قوی و حداکثری، همه وظیفه داریم تا پای کار انتخابات باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه تبیینی انتخابات با بانوان شاغل در استانداری سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: بانوان می توانند به عنوان همسر و مادر در خانواده و یک عضو تأثیرگذار جامعه در خصوص تبیین اهمیت و جایگاه انتخابات و تحقق مشارکت قوی به صورت جدی پای کار بوده و نقش آفرینی کنند.

وی گفت: تمام موفقیت ها و دستاوردهای به دست آمده حاصل یک کار تیمی و مرهون همدلی، رفاه و صمیمیت بین مجموعه کارکنان استانداری سمنان است.

استاندار سمنان افزود: هیچ شأنی برای خود در استان سمنان به جز خدمتگزاری برای مردم قائل نبوده و تمام تلاش خود را به منظور ارائه بهترین خدمت ها و اقدامات برای مردم استان به کار بستیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: امروز با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت قوی و حداکثری، همه ما وظیفه داریم تا پای کار انتخابات باشیم.

وی بیان کرد: به منظور تحقق حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی و همچنین تحقق مشارکت قوی در روز انتخابات 11 اسفند، بحث انتخاب همیار مشارکت قوی از بین دانش آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری 4 راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات

پیگیری 4 راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات