مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 16:452024-01-19سياسي

آیت الله علم الهدی: دشمنان برای ضربه زدن به معیشت مردم مصمم شدند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد، - نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمنان این ملت پس از اینکه از تهاجم نظامی ناتوان شدند، سفره های مردم را هدف گرفتند و برای ضربه زدن به معیشت مردم مصمم شده اند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد، شناخت تحرکات خائنانه را مهم‎ترین گام برای دشمن شناسی دانست و اظهارداشت: دشمنان این ملت پس از اینکه از تهاجم نظامی ناتوان شدند، سفره های مردم را هدف گرفتند و برای ضربه زدن به معیشت مردم مصمم شدند.

وی افزود: برای تحقق این هدف شوم نیز به دنبال تحریم رفتند و تلاش کردند تا نظام تحریم ‎های کمرشکن را در دستورکار قرار دهند.

با این حال، این راهبرد با تکیه بر منویات رهبر معظم انقلاب ورشکسته شد، تحریم ها دور خورد و امروز کار به جایی رسیده که دولت نفت خود را می فروشد، پولش را هم می گیرد و همه زیرساخت های مدیریتی کشور از جمله حوزه اشتغال، خیلی خوب درحال تکمیل‎ شدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: دشمنان برای ضربه زدن به معیشت مردم مصمم شدند

آیت الله علم الهدی: دشمنان برای ضربه زدن به معیشت مردم مصمم شدند