مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 09:402024-01-04سياسي

رسیدگی مشکلات 14 واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران


مشکلات 14 شرکت تولیدی و همچنین مشکلات عمومی شهرک صنعتی شماره یک ساری در حوزه هایی مانند راه دسترسی، گاز، برق و سند مالکیت با حضور رییس کل دادگستری مازندران مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای حل این مشکلات صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام محمدصادق اکبری صبح امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان که در شهرک صنعتی شماره یک ساری برگزار شد، بر لزوم اجرای دقیق مصوبات این جلسه از سوی مدیران بانک ها، مسؤولان اجرایی و روسای ادارات با سرعت و قاطعیت تاکید کرد.

رییس کل دادگستری مازندران با تقدیر از زحمات مدیران و کارکنان شرکت های صنعتی در راستای تلاش در جبهه تولید داخلی، اظهار کرد: ان شاء الله صنعتگران استان همچون گذشته با صلابت و اقتدار ضمن ارتقای کیفیت تولیدات خود، با دارا بودن علم و دانش و عزم و اراده، در مسیر تولید و صنعت اهتمام ویژه داشته باشند.

اکبری افزود: با توجه به وجود شعب ویژه در محاکم قضایی استان برای رسیدگی به موارد مرتبط با واحدهای تولیدی و صنعتی، پرونده های این حوزه با سرعت و دقت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مدیران شرکت های تولیدی، مشکلات خود را از طریق دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، دادستان مرکز استان، رییس دادگستری ساری و سایر مقامات قضایی منت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی مشکلات 14 واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران

رسیدگی مشکلات 14 واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران