مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 16:102024-01-15اقتصادي

محکومیت یک شرکت دریافت کننده 950 هزار یورو با نرخ نیمایی


محکومیت قاچاقچی سوخت در بندرعباس، بازگرداندن ارز به خزانه بیت المال در قزوین و محکومیت کابینت ساز متخلف در فارس مهمترین اخبار امروز تعزیرات در استان ها بود.

- محکومیت قاچاقچی سوخت در بندرعباس، بازگرداندن ارز به خزانه بیت المال در قزوین و محکومیت کابینت ساز متخلف در فارس مهمترین اخبار امروز تعزیرات در استان ها بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: شعبه ششم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بندرعباس به پرونده قاچاق 431 هزار و 800 لیتر سوخت، هفت دستگاه لیتر شمار خارجی، 9 دستگاه موتور پمپ دیزلی و بنزینی، هزار متر شیلنگ، یک دستگاه تلفن ماهواره ای و سه دستگاه موتور برقی کوچک و دیزلی به ارزش 107 میلیارد و 671 میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، علاوه بر ضبط سوخت و کالاهای کشف شده هر کدام از متهمان ردیف اول تا پنجم را به پرداخت 210 میلیارد و 907 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته محسنی، همچنین شعبه متهم ردیف چهارم را به عنوان نگهداری کالاها درون لنج به پرداخت 2 میلیارد و 695 میلیون ریال و به دلیل تغییر در کاربری شناور به پرداخت 500 میلیون ریال محکوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت یک شرکت دریافت کننده 950 هزار یورو با نرخ نیمایی

محکومیت یک شرکت دریافت کننده 950 هزار یورو با نرخ نیمایی