مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 15:552024-01-16بين الملل

انتقاد از موضع گیری حمایتی انجمن پزشکی بریتانیا نسبت به غزه


انجمن پزشکی بریتانیا به دلیل درخواست برقراری آتش بس در غزه و حمایت از غیرنظامیان فلسطینی واکنش های انتقادی شدیدی را برانگیخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، انجمن پزشکی بریتانیا، تحت تاثیر نامه ای که جهت درخواست برای برقراری آتش بس در غزه و در حمایت از غیرنظامیان فلسطینی نوشت، مورد انتقاد شدید برخی از اعضای خود قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیاهو نیوز نگارش این نامه در حمایت از مردم فلسطین موجب شد تا برخی از متخصصان مراقبت های بهداشتی، انجمن پزشکی بریتانیا را پس از انتشار نامه ای که در آن خواستار اقدام دولت برای توقف بحران انسانی در غزه شده بودند، محکوم کرده و مورد انتقاد قرار دهند.

نامه مذکور خطاب به دیوید کامرون وزیر امور خارجه بریتانیا نوشته شده است و بخشی از آن اینطور آمده است: کاملا ضروری است که انگلیس با دفاع از حقوق بشر، ضمن اتخاذ موضوع بی طرفی پزشکی در زمینه ارائه کمک های ضروری از مردم غزه حمایت کند.

با این حال برخی از اعضای این انجمن درخواست مطرح شده برای اتخاذ مواضع بی طرفانه در جنگ از سوی دولت بریتانیا را مورد انتقاد قرار داده و عنوان کرده اند که چرا نامه مذکور با وجود حمایت از مردم غزه هیچ اشاره ای به اسرای رژیم صهیونیستی و 1 هزار و 200 نفری که از شهروندان این رژیم کشته شده اند، نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از موضع گیری حمایتی انجمن پزشکی بریتانیا نسبت به غزه

انتقاد از موضع گیری حمایتی انجمن پزشکی بریتانیا نسبت به غزه