مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:352024-01-02اقتصادي

معاون وزیر صمت در واکنش به منکران مافیای دارو: در آینه نگاهی بندازید تا ببینید


در سال های گذشته ردپای مافیای دارو را مشاهده کرده ایم و حتی به برخی از فعالان این صنعت که منکر مافیا بودند گفتم اگر شک دارید در آینه نگاهی بندازید تا ببینید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت در گفت وگوی تلویزیونی اظهار کرد: باندهایی در داخل و خارج از کشور برخلاف مصالح ملی در حوزه دارو فعال هستند و اقداماتی را انجام داده اند، به طوری که امروز حتی یک سریال تلویزیونی بر مبنای پرونده های موجود ساخته شده است.

وی گفت: این افراد در برخی موارد با ترویج واردات بی رویه و فشار بر مصرف کننده نهایی به دنبال منافع خود هستند و باید آن ها را از صنعت داروسازی جدا کرد.

برادران افزود: دستگاه های نظارتی پرونده هایی را به صورت شفاف در خصوص مافیای دارو ارائه کرده اند و نمی توان آن را انکار کرد، اصل نظارت به عهده سازمان غذا و دارو است و ما هم خواهان تشدید نظارت ها بودیم، البته همین تشدید نظارت ها هم منجر به اعتراض برخی از افراد در این صنعت شده است و با انکار موضوع تلاش دارند از نظارت ها بکاهند.

وی ادامه داد: مصادیقی که در خصوص مافیای دارو وجود دارد صرفاً ادعا نیست بلکه برای برخی از آن ها پرونده هایی در قوه قضاییه تشکیل شده است و موضوع موثق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر صمت در واکنش به منکران مافیای دارو: در آینه نگاهی بندازید تا ببینید

معاون وزیر صمت در واکنش به منکران مافیای دارو: در آینه نگاهی بندازید تا ببینید