مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:352023-12-30ورزشي

هیات راگبی در کرمانشاه تشکیل می شود


رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از انجام مقدمات تشکیل هیات راگبی در کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از انجام مقدمات تشکیل هیات راگبی در کرمانشاه خبر داد.

مصطفی باباملکی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: رشته راگبی سالها به عنوان یک انجمن زیرمجموعه فدراسیون انجمن های ورزشی فعالیت می کرد، اما از تابستان امسال به شکل یک فدراسیون مستقل درآمد.

وی افزود: باتوجه به تشکیل فدراسیون این رشته و ظرفیت های خوبی که راگبی کرمانشاه دارد، اقدامات لازم را برای تشکیل هیات آن دراستان در دستورکار قرار دادیم.

رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: براین اساس یک نفر را به عنوان سرپرست این هیات به فدراسیون معرفی کرده ایم و منتظر تایید او برای راه اندازی این هیات هستیم.

وی ادامه داد: پس از شکل گیری هیات راگبی کرمانشاه، سرپرست هیات مقدمات لازم را برای برگزاری مجمع انتخاباتی آن انجام خواهد داد.

باباملکی در ادامه با بیان اینکه کرمانشاه پتانسیل های زیادی در رشته راگبی دارد، گفت: کرمانشاه امسال میزبان دو مرحله از اردوی تیم ملی راگبی بانوان برای حضور در مسابقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات راگبی در کرمانشاه تشکیل می شود

هیات راگبی در کرمانشاه تشکیل می شود