مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 15:052024-01-12سياسي

بخاطر ناراحتی یا خوشحالی افراد دست از جهاد تبیین برنمی دارم


بخاطر ناراحتی یا خوشحالی افراد دست از جهاد تبیین برنمی دارم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهدشت حجت الاسلام علی وحدانی فر در خطبه های نماز جمعه این هفته دهدشت، ربوده شدن نفت کش ایران را یادآور شد و افزود: این اقدام ناجوانمردانه و خلاف توافقات بین المللی بود.

  وی با اشاره به اینکه این روزها شاهد برگ دیگری از اقتدار نظامی، جمهوری اسلامی هستیم، گفت: فرزندان سرافراز ایران اسلامی در ارتش قهرمان پاسخ دزدی علنی آمریکا را دادند.

وحدانی فر خاطرنشان کرد: این کشتی که با نام مستعار در دریای عمان با ناوبری دیگر در حال عبور بود قهرمانان ما در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی آن را توقیف کردند.

 وی هدف ایران از توقیف این نفت کش در فضای کشتیرانی بین المللی و دریای عمان را قدرت نظام جمهوری اسلامی دانست که به آن ها بگویید نه خلیج فارس بلکه در دریای عمان هم که در دوردست هاست اجازه تهدید و تجاوز نسبت به حقوق ملت ایران را نخواهد داد.

  حجت الاسلام وحدانی فر تصریح کرد: امروز این فضای جمهوری اسلامی ایران است، نه خلیج فارس و نه دریای عمان هر کجا منافع ما تهدید و تجاوز شود پاسخی همان گونه بلکه سخت تر خواهیم داد.

  خطیب جمعه دهدشت به حملات هوایی آمریکا و انگلیس به اهداف نظامی یمن اشاره کرد و این اقدام را نشانه سطح حملات و اقدامات نیروهای انصارالله یم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخاطر ناراحتی یا خوشحالی افراد دست از جهاد تبیین برنمی دارم

بخاطر ناراحتی یا خوشحالی افراد دست از جهاد تبیین برنمی دارم