مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 08:502023-12-27اقتصادي

ماجرای اعتراض طلافروشان در برخی شهرهای کشور چه بود؟


اتحادیه های طلا می گویند شایعات مالیات 25درصدی و ثبت اجباری کدملی خریداران باعث اعتراض طلافروشان در برخی شهرها شده اما آمار مالیاتی چیز دیگری می گوید.

- پاسخ  رییس سازمان مالیاتی به سوالات پیرامون مالیات صنف طلافروشان مشکل طلافروشان با روند اجرای قانون است رییس اتحادیه طلافروشان ساری هم به خبرنگار فارس می گوید: جلسات مختلفی با حضور اصناف و کارشناسان مالیاتی برگزار شده اما طلافروشان نسبت به روند اجری این قانون معترض هستند.

کارمندان بیشتر از طلافروشان مالیات می دهند اعتراض به دریافت مالیات از سود فروش طلا آن هم مطابق قانون مصوب دو سال قبل، در حالی رخ داده که بر اساس آمار سازمان امور مالیاتی، طلافروشان در سال 1401 به طور میانگین کمتر از کارمندان مالیات پرداخت کرده اند.

طبق این آمار، کارمندان به صورت میانگین در سال 1401 حدود 10 میلیون تومان مالیات پرداخت کرده اند، در حالیکه میانگین مالیات پرداختی صنف طلا و جواهر در این سال 9 میلیون و 600 هزار تومان بوده است.

  طلافروشان، هم سقف وکلا و پزشکان رییس اتحادیه طلافروشان ساری هم با اشاره به اینکه تا کنون اعتصابی در صنف طلافروشان مرکز استان مازندران رخ نداده، به خبرنگار فارس می گوید: جلسات مختلفی با حضور اصناف و کارشناسان مالیاتی برگزار شده اما طلافروشان نسبت به روند اجری این قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اعتراض طلافروشان در برخی شهرهای کشور چه بود؟

ماجرای اعتراض طلافروشان در برخی شهرهای کشور چه بود؟