مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 10:352023-12-24اقتصادي

اجرای طرح نظارتی مقابله با پوشاک قاچاق محرز در خراسان جنوبی


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از اجرای طرح نظارتی مقابله با پوشاک قاچاق محرز در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی سرگلزایی، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی امروز در جمع رسانه ها  از  اجرای طرح نظارتی مقابله با پوشاک قاچاق محرز در استان خبر داد و اظهارداشت: این طرح همزمان با سراسر کشور از یک دی ماه آغاز شده و تا هشتم این ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: هدف از اجرای طرح نظارتی مقابله با پوشاک قاچاق محرز، شناسایی و جمع آوری پوشاک قاچاق در سطح استان و همچنین حمایت از تولید پوشاک داخلی است.

وی تصریح کرد: در این طرح حدود 125 نشان تجاری پوشاک خارجی که بدون کد شناسه و مجوز فعالیت در ایران است، به عنوان کالای قاچاق از سطح عرضه جمع آوری خواهدشد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: فرصتی 5 ماهه برای شناسه دار کردن پوشاک تولیدی در داخل کارگاه های دارای مجوز و درج شناسه کالا نیز تعیین شده است.

سرگلزایی خاطر نشان کرد: شناسه کالا کد 16 رقمی است و نشان دهنده این است که کالا توسط چه کارگاهی باچه مشخصاتی تولید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نظارتی مقابله با پوشاک قاچاق محرز در خراسان جنوبی

اجرای طرح نظارتی مقابله با پوشاک قاچاق محرز در خراسان جنوبی