مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:352023-12-25فرهنگي

موسسه فرهنگی ششم بهمن آمل راه اندازی شد


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، از موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تصویب موسسه فرهنگی هنری ششم بهمن آمل در راستای برنامه ریزی و محتوا سازی برای برگزاری مراسم های گرامیداشت این هفته و ترویج این حماسه به نسل آینده خبر داد.

- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران: موسسه فرهنگی ششم بهمن آمل راه اندازی شد ایسنا/مازندران سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، از موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تصویب موسسه فرهنگی هنری ششم بهمن آمل در راستای برنامه ریزی و محتوا سازی برای برگزاری مراسم های گرامیداشت این هفته و ترویج این حماسه به نسل آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، قاسم عزیززاده گرجی در جلسه شورای اداری شهرستان آمل که با حضور استاندار مازندران برگزار شد، گفت: با راه اندازی موسسه حماسه ششم بهمن آمل، برنامه ها هدفمندتر و برنامه ریزی های دقیق تری در راستای محتوا سازی و مردمی کردن برنامه های مناسبتی گرامیداشت حماسه ششم بهمن سال 1360 مردم آمل در هر سال انجام خواهد شد.

وی با اعلام اینکه امسال برنامه های گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل به ریاست استاندارمازندران برگزار و پس از آن جلسات متعدد کمیته ها درسطح شهرستان ها نیز انجام شد، افزود: رویکرد همه برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسسه فرهنگی ششم بهمن آمل راه اندازی شد

موسسه فرهنگی ششم بهمن آمل راه اندازی شد