مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:252024-01-15سياسي

اختتامیه سومین جایزه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی برگزار می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین پایانی «سومین دوره جایزه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی» فردا سه شنبه 26 دی ماه در تالار رودکی برگزار می شود.

- آیین پایانی سومین دوره جایزه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی فردا سه شنبه 26 دی در تالار رودکی برگزار می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین پایانی سومین دوره جایزه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی فردا سه شنبه 26 دی ماه در تالار رودکی برگزار می شود.

در این آیین به جز برگزیدگان و شایستگان تقدیر جایزه، از ناشران فعال، پیشکسوتان، فعال عرصه مجازی و مستندساز منتخب عرصه تاریخ نگاری انقلاب نیز تقدیر می شود.

این آیین با تقدیر از دستاورد های فعالیت برخی از تاریخ نگاران، ناشران و شخصیت های فعال در عرصه تبیین تاریخ معاصر از جمله منوچهر محمدی و جواد منصوری و همچنین از محمدرضا ورزی به عنوان کارگردان و مستندساز حوزه تاریخ همراه خواهد بود.

جایزه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی که اکنون به روز های پایانی سومین دوره خود نزدیک می شود، کتاب های منتشر شده در موضوع تاریخ معاصر (از ابتدای قاجار تاکنون) را مورد ارزیابی قرار می دهد.

این آثار به دو بخش تألیف و ترجمه تقسیم می شوند.

موضوع های اصلی هر گروه شامل همه شاخه های تاریخ انقلاب اسلامی به این شرح است: کلیات ، خاطرات، زندگینامه و شرح حال نویسی ، مستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه سومین جایزه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی برگزار می شود

اختتامیه سومین جایزه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی برگزار می شود