مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 18:152024-01-20اقتصادي

مزایده 207 خودروی سواری و راهسازی


مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در مزایده شماره 588، 69 دستگاه خودروی سواری در استان های هرمزگان، یزد و خوزستان و 138 دستگاه خودروی سنگین اعم از ماشین آلات راهسازی و معدن عرضه می شود.

- سید عبدالمجید اجتهادی امروز در گفت وگو با ایرنا با اشاره به برگزاری مزایده 588، اظهار کرد: این مزایده در 14 استان برگزار می شود و ارزش پایه کالاهای عرضه شده حدود 900 میلیارد تومان است.

وی افزود: در این مزایده 69 دستگاه خودروی سواری در استان های هرمزگان، یزد و خوزستان و 138 دستگاه خودروی سنگین اعم از ماشین آلات راهسازی و معدن عرضه می شود.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ارزش ماشین آلات راهسازی و معادن عرضه شده در این مزایده را 570 میلیارد تومان عنوان کرد.

اجتهادی افزود: علاوه بر خودرو، کالاهای دیگر نیز همانند ابزارآلات صنعتی، قطعات خودرو، کود شیمیایی، لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش پایه 110 میلیارد تومان عرضه می شود.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تصریح کرد: بخشی از کالاهای مزایده به شرط صادرات عرضه می شود.

وی با بیان اینکه متقاضیان با مراجعه به سامانه ستاد ایران و یا سایت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی می توانند شرح و نوع کالا را مشاهده کنند، گفت: متقاضیان می توانند از روز یکشنبه اول تا 7 بهمن از کالاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایده 207 خودروی سواری و راهسازی

مزایده 207 خودروی سواری و راهسازی