مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 19:462024-01-18سياسي

بذرپاش: ساخت تصفیه خانه پردیس طی 6 ماه تکمیل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، عصر امروز مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با همراهی معاون مسکن و شهرسازی وزیر، فرماندار، مدیرعامل و هیات مدیره شرکت عمران پردیس از تصفیه خانه شماره دو فاضلاب شهر پردیس بازدید به عمل آورد و سپس نشستی با نمایندگان قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در پایان این نشست در جمع خبرنگاران درخصوص این تصفیه خانه، اظهار کرد: امروز در سفر رییس جمهور به شهرستان های دماوند و فیروزکوه یکی از پروژه هایی که در شهر پردیس نیز در دستور کار قرار داشت اتمام تصفیه خانه شماره دو در این منطقه بود که جزو اصلی ترین مشکلات شهر جدید پردیس محسوب میشد.

وی گفت: با اتمام مساکن مهر باقی مانده از سال های گذشته، به صورت مداوم واحدها تحویل متقاضیان میشود و این روند رشد قابل توجهی داشته است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: تعداد قابل توجهی طی ماه های گذشته تحویل متقاضیان شده و تعداد بالای از واحد ها نیز تا پایان به متقاضیان واگذار خواهد شد.

بذرپاش ادامه داد: سایر پروژه های مسکن در پردیس با پیشرفت خوبی درحال ساخت و به مراحل پایانی نزدیک می شود و به همین دلیل جمعیت پذیری این شهر روز به روز درحال افزایش و توسعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذرپاش: ساخت تصفیه خانه پردیس طی 6 ماه تکمیل می شود

بذرپاش: ساخت تصفیه خانه پردیس طی 6 ماه تکمیل می شود