مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 00:052023-12-28سياسي

ارائه خدمات دفاتر اسناد رسمی با هوش مصنوعی از سال آینده


رییس کانون سردفتران و دفتریاران کشور از ارائه خدمات دفاتر اسناد رسمی با هوش مصنوعی از سال آینده خبر داد و گفت: ارائه خدمات در دفاتر اسناد رسمی از سال آینده توسط هوش مصنوعی انجام می گیرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کانون سردفتران و دفتریاران کشور از ارائه خدمات دفاتر اسناد رسمی با هوش مصنوعی از سال آینده خبر داد و گفت: ارائه خدمات در دفاتر اسناد رسمی از سال آینده توسط هوش مصنوعی انجام می گیرد.

علی خندانی شامگاه پنجشنبه، هفتم دی ماه در همایش نکوداشت روز دفاتر اسناد رسمی که در تالار معلم تبریز برگزار شد، یکی از اقدامات موثر مجلس شورای اسلامی را الزام تنظیم سند رسمی عنوان کرد و گفت: نظم و انضباط اجتماعی باید مبنای این قانون باشد و امیدواریم با اجرای آن، کشور از وضعیت موجود رهایی پیدا کند و در راستای اجرایی شدن آن نیز باید قوه قضاییه، کانون سردفتران و سازمان ثبت اسناد، اقدامات موثر و سازنده ای انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی از تهیه و تامین زیرساخت ها و پلتفرم های مورد نیاز برای این قانون خبر داد و گفت: قانون الزام تنظیم سند رسمی در راستای تبدیل سند عادی به رسمی باید انجام پذیرد و امیدواریم با تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز زیرساخت های اجرای قانون تامین شود چرا که قانون، فرصت یک ساله ای برای سازمان ثبت اسناد و املاک قائل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات دفاتر اسناد رسمی با هوش مصنوعی از سال آینده

ارائه خدمات دفاتر اسناد رسمی با هوش مصنوعی از سال آینده