مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 08:452023-12-30سياسي

انتزاع سازمان ثبت از بدنه قوه قضاییه توجیه منطقی ندارد


سخنگوی شورای عالی کانون ها و جوامع سردفتری کشور گفت: انتزاع سازمان ثبت و املاک از بدنه قوه قضاییه، به هیچ وجه توجیه منطقی و علمی ندارد.

- ایسنا/مرکزی سخنگوی شورای عالی کانون ها و جوامع سردفتری کشور گفت: انتزاع سازمان ثبت و املاک از بدنه قوه قضاییه، به هیچ وجه توجیه منطقی و علمی ندارد.

مصطفی سرخیل در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در آیات متعددی از قرآن کریم به شیوه نگارش سند و ضرورت آن و نحوه نگارش آن اشاره شده که صریح ترین آنها، دویست و هشتاد و دومین آیه از سوره مبارکه بقره است که فعالان این حوزه با استناد به این آیه شریفه و با الهام از آن مصمم شدند دویست و هشتاد و دومین روز سال را که روز ششم دی ماه است، روز دفاتر اسناد رسمی یا روز سند رسمی نامگذاری کنند که امیدواریم به واسطه اهمیت موضوع و دخالت آن در اقتصاد جامعه و زندگی مردم به زودی ثبت تقویم ملی کشور شود .

وی اظهار کرد: در سال های اخیر، دفاتر اسناد رسمی مورد هجمه بخشی از تصمیم گیران قرار گرفتند و چالش هایی متوجه دفاتر اسناد رسمی شد و اخیرا هم موضوع انتزاع سازمان ثبت اسناد از قوه قضاییه مطرح است که تصمیمی بسیار عجولانه و غیرکارشناسی است.

رییس هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان مرکزی در ادامه گفت: قانون تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب وکار نیازمند بازنگری و اصلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتزاع سازمان ثبت از بدنه قوه قضاییه توجیه منطقی ندارد

انتزاع سازمان ثبت از بدنه قوه قضاییه توجیه منطقی ندارد