مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:252024-01-17اقتصادي

سیاست شهرداری حذف دستفروشان نیست/دولت به دنبال رسمی سازی دستفروشی است


مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با تاکید بر اینکه سیاست شهرداری تهران حذف دستفروشان نیست و تلاش می کند با تکریم و جانمایی مکان های مناسب برای فعالیت آنها ساماندهی حقیقی آنها را رقم بزند، - مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با تاکید بر اینکه سیاست شهرداری تهران حذف دستفروشان نیست و تلاش می کند با تکریم و جانمایی مکان های مناسب برای فعالیت آنها ساماندهی حقیقی آنها را رقم بزند، از تلاش دولت برای رسمی سازی دستفروشی با ثبت نام افراد از طریق درگاه ملی مجوزها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید بیگی در تشریح روند ساماندهی دستفروشان در سطح شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: وضع ایجاد شده در حوزه دستفروشان از گذشته ارث رسیده و شهرداری هم به عنوان یک دستگاه در این موضوع اثرگذار بوده است.

از زمانی که کار را در شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل آغاز کردیم تلاش کردیم وضع موجود را بهبود بدهیم و در همین راستا بیش از 15 نقطه در تهران محل هایی همچون تجریش، خیابان اردستانی و 15 خرداد به مرور زمان ساماندهی شده است.

وی افزود: محل هایی همچون چهارراه ولیعصر(عج) نیز در دستور کار قرار گرفته است به شکلی که زمینی حدود 3 هزار متر در 100 متری چهارراه که برای شهرداری بوده برای ساماندهی دستفروشان اختصاص پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست شهرداری حذف دستفروشان نیست/دولت به دنبال رسمی سازی دستفروشی است

سیاست شهرداری حذف دستفروشان نیست/دولت به دنبال رسمی سازی دستفروشی است