مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:252024-01-07سياسي

شهردار اراک: در تجمعات مردم برای اعتراض به مازوت سوزی حاضر می شوم


در تجمعات مردمی در اعتراض به مازوت سوزی حضور خواهم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از اراک؛ علیرضا محمودی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اراک در خصوص وضعیت آلودگی هوا اظهار کرد: استان مرکزی و شهر اراک در ادوار مختلف در کشور دیده نشده و من این را در تجربه 14 ساله ای که در استان های دیگر داشتم، متوجه شدم.

وی افزود: دیده شدن شهر اراک خیلی مهم است، مصوبه ای شورای امنیت ملی دارد که باید به دقت بررسی شود، هیچ کجا این مصوبه عنوان نشده که باید در شهر اراک مازوت سوزی انجام شود.

  شهردار اراک بیان کرد: من به عنوان شهردار اراک همنوا با مردم اراک هستم و در تجمعاتشان هم حضور خواهم یافت.

محمودی عنوان کرد: زمانی که برای صنایع جانمایی و برنامه ریزی می شود باید به فکر این مباحث بود و از تلاش های نهادهای مردمی در این زمینه متشکرم.

وی ادامه داد: اما از مردم و تشکل ها می خواهم نکته را در شهر خود جست و جو نکنند، مدیران شهر و استان برادران خودتان هستند و کمک کنید با دست به دست هم دادن این مشکل را حل کنیم و بنده نیز بخشی از این موضوعات آلایندگی که در حوزه شهری هست را در ماه های آینده پیگیری خواهم کرد.

در بحث آلودگی هوای اراک از حق مردم دفاع خواهم کرد حتی اگر برایم گران تمام شود رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک  نیز یک دقیقه مازوت سوزی نیروگاه شازند را جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اراک: در تجمعات مردم برای اعتراض به مازوت سوزی حاضر می شوم

شهردار اراک: در تجمعات مردم برای اعتراض به مازوت سوزی حاضر می شوم