مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 12:452023-12-29اقتصادي

برنامه ریزی 20 میلیارد یورویی برای ایجاد سومین هاب پتروشیمی ایران


طبق برنامه ریزی صورت گرفته  حدود 20 میلیارد یورو سرمایه گذاری در شهرک پتروشیمی مکران انجام می شود و از این میزان، هم اکنون 8 میلیارد یورو سرمایه گذاری در این منطقه جذب شده و در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا منیری ابیانه - مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران، در بازدید مرتضی شاهمیرزایی - مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و اصحاب رسانه از شهرک پتروشیمی مکران با اشاره به ضرورت توسعه سواحل مکران، اظهار کرد: توسعه این منطقه به عنوان قطب سوم صنعت پتروشیمی ایران در بهار 1390 در هیأت وزیران تصویب شد.

وی با بیان اینکه بر مبنای سیاست های وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی تکمیل زنجیره خوراک در این منطقه مورد تأکید است، گفت: با هماهنگی وزارت خانه های نفت و دفاع مقرر شد شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان نقش توسعه گر را در این منطقه ایفا کند که به این منظور شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران تأسیس شد.

مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران بیان اینکه در پنج سال نخست از آغاز طرح به آماده سازی زیرساخت های لازم برای توسعه منطقه پرداخته شد، گفت: خط خوراک مورد نیاز این شهرک نیز با هماهنگی شرکت ملی گاز ایران در شهریور 1398 ساماندهی شد و پارسال خوراک به شهرک رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی 20 میلیارد یورویی برای ایجاد سومین هاب پتروشیمی ایران

برنامه ریزی 20 میلیارد یورویی برای ایجاد سومین هاب پتروشیمی ایران