مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:352023-12-27بين الملل

«ایلات» درحال فروپاشی است


یک رسانه عبری در گزارشی اعلام کرد که وضعیت شهر بندی «ایلات» در جنوب سرزمین های اشغالی که حمل و نقل دریایی رژیم صهیونیستی از طریق آن انجام می شود، - یک رسانه عبری در گزارشی اعلام کرد که وضعیت شهر بندی ایلات در جنوب سرزمین های اشغالی که حمل و نقل دریایی رژیم صهیونیستی از طریق آن انجام می شود، در نتیجه جنگ غزه و محاصره دریایی اعمال شده بر این رژیم توسط ارتش یمن، درحال فروپاشی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وبسایت صهیونیستی واللا در این باره نوشت: پایه اقتصاد ایلات گردشگری است و با این وجود 15 هزار کارمند هتل در شهر بندری ایلات در میان بی تفاوتی تصمیم گیرندگان در اسراییل نسبت به فروپاشی این شهر، از کار اخراج خواهند شد.

طبق این گزارش، اعضای کمیته مالی کنست در جلسه روز سه شنبه از وزارت دارایی خواستند که در اسرع وقت طرح جبران خسارت وارد شده به ایلات را تدوین کند و حتی تهدید کردند که در صورت عدم انجام این کار، به قانونگذاری متوسل خواهند شد.

الی لانکری ، شهردار ایلات در این باره داده های نگران کننده ای را ارائه کرد و گفت که فروش فروشگاه ها در ماه جاری میلادی حدود 35 درصد کاهش یافته است و این اتفاق رسیدگی به وضعیت ایلات را ضروری می کند.

لانکری همچنین هشدار داد: هتل ها به زودی تعطیل خواهند شد و نرخ بیکاری به 50 تا 60 درصد خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایلات» درحال فروپاشی است

«ایلات» درحال فروپاشی است