مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 21:302023-12-23سياسي

ششمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر 15 تیر برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یعقوب سلیمانی رییس ستاد اجرایی انتخابات با اعلام این خبر گفت: با توجه به تصریح آیین نامه انتخابات یکی از شرایط عمومی متقاضیان شرکت در انتخابات داشتن حداقل 6 ماه فعالیت داوطلبی در جمعیت است که با توجه به برگزاری .

- دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: 15 تیر سال آینده مرحله اول انتخابات مجامع این جمعیت برای انتخاب اعضای شورای اجرایی شعب برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یعقوب سلیمانی رییس ستاد اجرایی انتخابات با اعلام این خبر گفت: با توجه به تصریح آیین نامه انتخابات یکی از شرایط عمومی متقاضیان شرکت در انتخابات داشتن حداقل 6 ماه فعالیت داوطلبی در جمعیت است که با توجه به برگزاری انتخابات در 15 تیرماه سال 1403 تنها افرادی مجاز به حضور در انتخابات خواهند بود که تا 15 دی ماه سال جاری مراحل ثبت نام خود را در سامانه عضویت جمعیت انجام داده باشند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر افزود: در این جلسه ضمن تصویب تقویم اجرایی انتخابات مقرر شد با توجه به آسیب شناسی انجام شده و پیشنهادات سازمان های مختلف جمعیت دستورالعمل شرایط اعضا و داوطلبان فعال مجاز به شرکت در انتخابات بازنگری و پس از بررسی در جلسه بعدی ستاد جهت بررسی و تصویب نهایی به کمیسیون های تخصصی و شورای عالی جمعیت ارسال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر 15 تیر برگزار می شود

ششمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر 15 تیر برگزار می شود