مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 09:052024-01-03سياسي

برگزاری نشست «بصیرت و ولایت» در آرادان


نشست ادبی «بصیرت و ولایت» هم زمان با سالروز شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی در شهرستان آرادان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آرادان، صبح امروز هم زمان با ایام چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها و با همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آرادان، محفل ادبی صبح امید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر علاقه مندان حوزه شعر و ادب، مراسم شعرخوانی بصیرت و ولایت در آرادان برگزار شد.

این مراسم با موضوع شهادت سردار سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی در بومگردی سرای پدربزرگ روستای پاده شهرستان آرادان و با حضور جمعی از مسؤولان و شاعران مطرح این شهرستان برگزار شد.

ابراهیم مونسان، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آرادان در این جلسه گفت: ملت ایران در نهم دی ماه سال 1388 با حضور آگاهانه و مقتدرانه در میدان، بیعت دوباره با آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، حماسه ای جاودان و به یادماندنی را در تاریخ انقلاب آفریدند.

وی ادامه داد: حرکت هایی از قبیل 9 دی که در جهت حفظ و استحکام نظام انقلاب اسلامی بوده است، باید فرهنگ سازی و برای همه اقشار جامعه نهادینه شود.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آرادان با اشاره به شخصیت والای شهید سلیمانی گفت: ایشان شخصیتی اثرگذار و انقلابی بودند و الگوی بسیار مناسبی برای همه اقشار جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست «بصیرت و ولایت» در آرادان

برگزاری نشست «بصیرت و ولایت» در آرادان