مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:302024-01-02بين الملل

حملات پهپادی و موشکی به 2 پایگاه آمریکا در عراق


درپی تشدید حملات مقاومت اسلامی عراق به مواضع غیرقانونی آمریکا در منطقه، منابع رسانه ای امروز از هدف قرار گرفتن دو پایگاه واشنگتن در عراق خبر دادند.

- درپی تشدید حملات مقاومت اسلامی عراق به مواضع غیرقانونی آمریکا در منطقه، منابع رسانه ای امروز از هدف قرار گرفتن دو پایگاه واشنگتن در عراق خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک منبع امنیتی عراقی به خبرگزاری المعلومه اعلام کرد که پایگاه حریر اشغالگران آمریکا در نزدیکی فرودگاه اربیل توسط یک پهپاد هدف قرار گرفت.

یک منبع امنیتی عراقی دیگر نیز اعلام کرد: انفجارهای شدید پایگاه هوایی عین الاسد در منطقه البغدادی در منطقه هیت در غرب الانبار را لرزاند.

وی افزود: بالگردهای نظامی آمریکا پس از این انفجارها در آسمان منطقه به گشتزنی پرداختند و سامانه های پدافندی مستقر در عین الاسد نیز چند موشک پرتاب کردند.

منابع مطلع احتمال داده اند که این انفجارها ناشی از حمله موشکی به ساختمان پایگاه بوده است.

لحظاتی قبل نیز مقاومت اسلامی عراق در بیانیه ای در این باره اعلام کرد که پایگاه اشغالگران آمریکا در روستای الخضراء واقع در شمال شرق سوریه را هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق در چند روز اخیر حملات خود به مواضع غیرقانونی آمریکا در منطقه را تشدید کرده و حملات متعددی را به پایگاه های آن به ویژه در سور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات پهپادی و موشکی به 2 پایگاه آمریکا در عراق

حملات پهپادی و موشکی به 2 پایگاه آمریکا در عراق