مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 15:552023-12-23سياسي

مشکلات اجتماعی باید به دست خود مردم حل شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: مشکلات اجتماعی باید به دست خود مردم حل شود و این بین دستگاه های حاکمیتی باید بسترسازی گردد تا مردم در این زمینه ورود کنند.

- ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: مشکلات اجتماعی باید به دست خود مردم حل شود و این بین دستگاه های حاکمیتی باید بسترسازی گردد تا مردم در این زمینه ورود کنند.

علی شعبانی در جلسه امروز(دوم دی) شورای اجتماعی استان با بیان اینکه زحمات بسیاری کشیده شده که مسائل اجتماعی کرمانشاه در اولویت مسئولین کشوری و شورای اجتماعی کشور قرار گیرد، گفت: رویکرد عمده دولت ها توجه به مسائل سخت افزاری و زیرساختی است و کمتر به حوزه های فرهنگی و نرم افزاری ورود می کنند، اما خوشبختانه دولت سیزدهم در حوزه مسائل اجتماعی دغدغه مند است و ورود خوبی داشته و در حال حاضر آسیب های اجتماعی کرمانشاه جزو اولویت ها قرار گرفته است.

وی به مشکلات و آسیب های اجتماعی استان اشاره و تصریح کرد: متاسفانه در سالهای گذشته نگاه جدی به موضوعات اجتماعی استان نشده و امروز با حجم انبوهی از مشکلات و آسیب های اجتماعی در حوزه های مختلف مواجه هستیم.

شعبانی گفت: طلاق، معتادان متجاهر، رشد پایین جمعیت، سالمندی، حاشیه نشینی، اعتیاد و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اجتماعی باید به دست خود مردم حل شود

مشکلات اجتماعی باید به دست خود مردم حل شود