مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 00:002023-12-23سياسي

احداث سه شهرک با ظرفیت 40 هزار نفری در اجرای مسکن ملی مازندران


استاندار مازندران با اعلام اینکه برای ایجاد مسکن ملی در مازندران تلاش های زیادی شده است، گفت: در اجرای این پروژه ملی پنج شهرک به وزارت راه و شهر سازی معرفی شد که سه شهرک مورد موافقت قرار گرفت در حال حاضر زیرسازی ساخت شهرک ها در حال انجام است.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران با اعلام اینکه برای ایجاد مسکن ملی در مازندران تلاش های زیادی شده است، گفت: در اجرای این پروژه ملی پنج شهرک به وزارت راه و شهر سازی معرفی شد که سه شهرک مورد موافقت قرار گرفت در حال حاضر زیرسازی ساخت شهرک ها در حال انجام است.

سید محمود حسینی پور دوم دی ماه در جلسه شورای مسکن، با اشاره به اینکه برای تامین زمین مسکنی که در اختیار راه و شهر سازی است مشکل داریم، اظهار کرد: مازندران در حوزه مسکن خود مالکی نسبت به کشور جلو است.

وی با اعلام اینکه کار ثبت نام متقاضیان مسکن در شهرک ها به زودی انجام می شود، تصریح کرد: ظرفیت این شهرک ها تا 40 هزار نفر می رسد که اتفاق مهمی برای مسکن ملی است.

وی با بیان اینکه در جلسه شورای مسکن ملاحظاتی که در مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی وجود داشت با یک مصوبه رفع شد، خاطرنشان کرد: در بخش مسکن روستایی هم الحاق برداشته شد تا با هماهنگی بین دستگاهی شاهد رشد مسکن ملی در مازندران باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سه شهرک با ظرفیت 40 هزار نفری در اجرای مسکن ملی مازندران

احداث سه شهرک با ظرفیت 40 هزار نفری در اجرای مسکن ملی مازندران