مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 14:502023-12-29سياسي

سیاسیون ناآگاه پیرامون انتخابات در چاه دشمن نیفتند


تحریم انتخابات باعث خوشحالی دشمن می شود و از برخی سیاسیون ناآگاه و متمایل به غرب می خواهیم چشم خود را باز کنند و در چاه دشمن نیفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند ظهر امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته این شهرستان در مصلی نماز جمعه این شهر اظهار کرد: پیشاپیش روز 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز اعلام وفاداری ملت بزرگ ایران با امام خامنه ای عزیز را گرامی می داریم.

وی افزود: خدای متعال برای حفظ این انقلاب و جمهوری اسلامی دل های مردم را هدایت کرد و آن ها را به صحنه دفاع آورد تا با نام مبارک امام حسین(ع) از این نظام ولایی پشتیبانی کند؛ به برکت 9 دی، بسیاری از معارف انقلاب بازخوانی شد و نسل سوم و چهارم با تاریخ انقلاب و سوابق برخی افراد آشنا شدند.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه روز 9 دی روز خدا بود، چون دست خداوند از آستین مردم فهیم ایران بیرون آمد و مشت محکمی بر دهان فتنه گران زد، گفت: روز 9 دی روز جدایی مومن از منافق و مشخص شدن دوست و دشمن بود و چه بسیار افراد و احزابی که پرده از چهره شان برافتاد و کفر سیاسی شان برملا شد.

حجت الاسلام فتاح دماوندی تصریح کرد: نهم دی ثمره جانفشانی و خون شهیدان بیدارکننده و بصیرت بخشی است که در هنگام نیاز در دفاع از اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاسیون ناآگاه پیرامون انتخابات در چاه دشمن نیفتند

سیاسیون ناآگاه پیرامون انتخابات در چاه دشمن نیفتند