مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 02:202024-01-08ورزشي

سهمیه المپیک برای وزنه برداران آرزو شده است


ملی پوش سابق وزنه برداری ایران گفت: رکوردهای وزنه برداران ایران در گذشته در سطح جهان بود اما الان به جایی رسیدیم که کسب سهمیه المپیک برای بچه ها آرزو شده است.

- رسول تقیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس، در خصوص شرایط تیم ملی وزنه برداری در راه کسب سهمیه المپیک گفت: واقعیت این است که اعضای فدراسیون همه از دوستان ما هستند و سال های سال با یکدیگر هم اتاق بودیم اما شرایط سختی داریم البته نمی توان گفت غیر ممکن اما با شرایطی که از رکوردها می بینیم، زمان باقی مانده ای که داریم و همچنین با توجه به سخت شدن شرایط قبل از المپیک و آزمایش های مکرر کار سخت تر شده است.

او افزود: درست نیست که من الان موارد منفی را بازگو کنم اما چیزی که واقعیت دارد این است که با توجه به رکوردها نسبت به المپیک قبل و سال های قبل دست کادرفنی خیلی پُر نیس،ت فرصت زیادی هم نداریم که بگوییم چهره و پدیده جدیدی کشف شود تا دست تیم ملی و کادر فنی برای رقابت باز باشد.

یکی دو نفر از ملی پوشان در کورس رقابت هستند که رقبای قدرتمندی دارند؛ وقتی در مسابقات آسیایی بچه ها مدال نمی گیرند نمی توان انتظاری از المپیک داشت اما امیدواریم تیم نتیجه خوبی کسب کنند چون به هرحال سرمربی و ریاست فدراسیون از دوستان خوب ما و از قهرمانان شناخته شده هستند بنابراین امیدوارم از نظر مدیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه المپیک برای وزنه برداران آرزو شده است

سهمیه المپیک برای وزنه برداران آرزو شده است