مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 09:502023-12-26سياسي

کتاب «طراحی حساس به ارزش» منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در کتاب «طراحی حساس به ارزش؛ شکل دادن به فناوری با تخیل اخلاقی»، باتیا فریدمن و دیوید هندری توضیح می دهند که چگونه می توان تخیل اخلاقی و فنی را بر طراحی فناوری اعمال کردند.

- کتاب طراحی حساس به ارزش ترجمه شادی خیراندیش توسط انتشارات وارش منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در کتاب طراحی حساس به ارزش؛ شکل دادن به فناوری با تخیل اخلاقی ، باتیا فریدمن و دیوید هندری توضیح می دهند که چگونه می توان تخیل اخلاقی و فنی را بر طراحی فناوری اعمال کردند.

فریدمن و هندری با طراحی حساس به ارزش که بیش از دو دهه در حال توسعه است، تئوری ها، روش ها و برنامه های کاربردی را برای یک فرایند طراحی که ارزش های انسانی را در هر مرحله درگیر می کند، گرد هم می آورند.

فریدمن و هندری پس از ارائه مبانی نظری طراحی حساس به ارزش که منجر به بازاندیشی عمیق در طراحی فنی می شود، هفده روش از جمله تجزیه و تحلیل ذی نفعان، سناریو های ارزش و جدول های زمانی چندین طول عمر را توضیح می دهند.

به دنبال این موضوع، کارشناسان از ده حوزه کاربردی، در مورد عملکرد طراحی حساس به ارزش گزارش می دهند و در نهایت، فریدمن و هندری به بررسی سوالاتی مانند نیاز به بررسی عمیق تر ذی نفعان غیرمستقیم و توسعه روش های بیشتر می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «طراحی حساس به ارزش» منتشر شد

کتاب «طراحی حساس به ارزش» منتشر شد