مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:402024-01-02سياسي

10 درصد دهیاران لرستان زن هستند


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری لرستان گفت: 10 درصد دهیاران استان زن هستند که در کشور سهمی پنج درصدی متعلق به این استان است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری لرستان گفت: 10 درصد دهیاران استان زن هستند که در کشور سهمی پنج درصدی متعلق به این استان است.

حمزه مویدی نژاد 12 دی ماه در همایش تجلیل از دهیاران زن به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) بیان کرد: 120 دهیار زن در لرستان به جامعه روستاییان خدمت می کنند که نشانگر توجه ویژه دولت به استفاده از ظرفیت بانوان در عرصه های مدیریتی است.

وی ادامه داد: حدود 10 درصد دهیاران لرستان زن هستند و در کشور سهمی پنج درصدی متعلق به استان است که نسبت به نُرم کشوری بالاتر و نشان از رشد و بالندگی فکری روستاییان این منطقه دارد.

این مسئول با بیان اینکه حضور بانوان در عرصه های مدیریتی امروزه یک ضرورت انکارناپذیر است، اضافه کرد: بیش از 2 دهه از عمر دهیاری ها در کشور می گذرد و در حال حاضر 1359 دهیاری در استان به جامعه روستاییان خدمت ارائه می کنند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای لرستان خاطرنشان کرد: سهم بانوان از دهیاری های استان در آینده باید ارتقاء یابد و یکی از برنامه های اولویت دار در این زمینه استفاده از ظرفیت بانوان دهیار در مسائل فرهنگی و اجتماعی روستاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد دهیاران لرستان زن هستند

10 درصد دهیاران لرستان زن هستند