مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 23:152024-01-17سياسي

دیدار امیر عبداللهیان با رییس جمهور ارمنستان


حسین امیر عبداللهیان که برای شرکت در اجلاس مجمع جهانی اقتصادی در داووس به سر می برد با «واهان خاچاطوران» رییس جمهور ارمنستان دیدار و در باره موضوع های مختلف دوجانبه و منطقه ای گفت وگو کردند.

- حسین امیر عبداللهیان که برای شرکت در اجلاس مجمع جهانی اقتصادی در داووس به سر می برد با واهان خاچاطوران رییس جمهور ارمنستان دیدار و در باره موضوع های مختلف دوجانبه و منطقه ای گفت وگو کردند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس داووس با رییس جمهور ارمنستان دیدار و گفت وگو کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حسین امیرعبداللهیان که برای شرکت در اجلاس مجمع جهانی اقتصادی در داووس به سر می برد با واهان خاچاطوران رییس جمهور ارمنستان دیدار و در باره موضوع های مختلف دوجانبه و منطقه ای گفت وگو کردند.

  براساس دعوت به عمل آمده از جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در برنامه های اجلاس داووس 2024، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه به منظور شرکت در برنامه های این اجلاس روز سه شنبه وارد سوییس شد.

  امیرعبداللهیان علاوه بر مشارکت در برنامه های اجلاس، دیدارهای مختلف دوجانبه ای را با همتایان و مقامات عالی کشورهای مختلف شرکت کننده در اجلاس انجام داده که طی آنها موضوعات مورد علاقه دوجانبه، منطقه ای و بین المللی مورد گفت وگو و تبادل نظر قرار گرفته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار امیر عبداللهیان با رییس جمهور ارمنستان

دیدار امیر عبداللهیان با رییس جمهور ارمنستان