مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 15:152024-01-01سياسي

کدخدایی: عراقی ها، همکاری های خوبی در بحث پیگیری پرونده شهید سلیمانی داشتند


رییس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور سردار سلیمانی در وزارت امور خارجه تاکید کرد: پیگیر این هستیم که مقدمات رسیدگی به این پرونده در بعد بین المللی را براساس کنوانسیون 1973 فراهم کنیم.

- رییس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور سردار سلیمانی در وزارت امور خارجه تاکید کرد: پیگیر این هستیم که مقدمات رسیدگی به این پرونده در بعد بین المللی را براساس کنوانسیون 1973 فراهم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباسعلی کدخدایی در حاشیه مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت پیگیری حقوقی پرونده شهید سلیمانی، اظهار کرد: امروز چهارمین نشست را در حوزه پیگیری حقوقی پرونده حاج قاسم سلیمانی برگزار کردیم.

وی ادامه داد: در این جلسات علاوه بر اینکه کارهای کارشناسی را در کمیته پیگیری، دنبال کردیم، خوشبختانه به نتایج خوبی رسیدیم.

کدخدایی گفت: با همکاری وزارت امور خارجه، همکاران در دادگستری تهران پرونده را از جهت داخلی در بعد حقوقی و کیفری پیگیر بودند که در بعد کیفری، کیفرخواست تقدیم دادگاه شد و دادگاه مشغول بررسی کیفرخواست است و ابلاغیه ها انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدخدایی: عراقی ها، همکاری های خوبی در بحث پیگیری پرونده شهید سلیمانی داشتند

کدخدایی: عراقی ها، همکاری های خوبی در بحث پیگیری پرونده شهید سلیمانی داشتند