مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 10:152024-01-07سياسي

مطبوعات کردستان نیازمند ارتقاء در محتوا است


استاندار کردستان از آمادگی مدیریت استان برای حمایت از خانه مطبوعات در راستای تقویت و ارتقاء رسانه ها جهت توسعه، تعالی و بهبود وضعیت استان خبر داد و گفت: - ایسنا/کردستان استاندار کردستان از آمادگی مدیریت استان برای حمایت از خانه مطبوعات در راستای تقویت و ارتقاء رسانه ها جهت توسعه، تعالی و بهبود وضعیت استان خبر داد و گفت: خبرنگاران با انعکاس اخبار صحیح امید آفرینی را در جامعه نهادینه کنند.

اسماعیل زارعی کوشا، امروز یکشنبه (17 دی ماه)، در راستای بررسی و احصای مشکلات و مطالبات رسانه های استان با حضور در خانه مطبوعات، با اعضای هیات مدیره این صنف دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این نشست صمیمی با اشاره به جایگاه و اهمیت رسانه ها در ایجاد روحیه بخشی به مردم و کمک به رشد و تعالی جامعه، به اثر گذاری خانه مطبوعات در توسعه کمی و کیفی مطبوعات تاکید کرد و گفت: امید است با همکاری همدیگر، قدم های مهم و ارزشمندی در راستای پیشرفت استان با نگرش جامع، برداریم.

استاندار کردستان، امید آفرینی و تبیین حقایق را مهمترین رسالت خبرنگاران توصیف کرد و ادامه داد: از رسانه ها انتظار می رود در کنار نقد منصفانه رویکرد امید آفرینی را نیز اتخاذ کنند و در بحث آگاهی بخشی به مردم با دقت، صراحت و درستی به این موضوع بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطبوعات کردستان نیازمند ارتقاء در محتوا است

مطبوعات کردستان نیازمند ارتقاء در محتوا است