مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:402023-12-23سياسي

کارشناسی شغل نیست؛ یک منصب برای اجرای عدالت است


رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان یزد با بیان این که کارشناسی، شغل نیست بلکه یک منصب و مسئولیت در مسیر اجرای عدالت و احقاق حق است، اظهار کرد: - ایسنا/یزد رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان یزد با بیان این که کارشناسی، شغل نیست بلکه یک منصب و مسئولیت در مسیر اجرای عدالت و احقاق حق است، اظهار کرد: ارکان کارشناسی مبتنی بر اخلاق حرفه ای، دانش فنی، علمی و تجربی و مهارت حرفه ای است.

محمد گلشن در مراسم اتیان سوگند هشت نفر از کارشناسان جدید، افزود: یک کارشناس متخلق به اخلاق حرفه ای باید بر اساس ماده 17، نظریه کارشناسی خود را در نهایت راستی، درستی، صداقت، امانت و رازداری و به دور از هرگونه اغراض شخصی به مرجع قضایی تقدیم کند.

وی تصریح کرد: کارشناس باید بر اساس معلومات آکادمیک، بر دانش فنی و مهارت علمی خود بیافزاید و نظریه کارشناسی خویش را مطابق با خواست مقام قضایی و بر اساس ضروریات پرونده به دادگاه ارائه کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این دومین آیین اتیان سوگند کارشناسان رسمی دادگستری در سال جاری است که در آیین نخست 75 نفر و اکنون نیز 8 کارشناس در رشته های مختلف به جمع کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان یزد اضافه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسی شغل نیست؛ یک منصب برای اجرای عدالت است

کارشناسی شغل نیست؛ یک منصب برای اجرای عدالت است