مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:002024-01-09سياسي

ایجاد جریان طنز فاخر گلستان با رویداد «قلمه»


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی گلستان از انتشار فراخوان سومین رویداد آموزشی طنز «قلمه» ویژه استان خبر داد و افزود: در این رویداد جمعی از استادان و مدرسان نام آشنای حوزه طنز به استان های مختلف کشور حضور دارند.

- ایسنا/گلستان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی گلستان از انتشار فراخوان سومین رویداد آموزشی طنز قلمه ویژه استان خبر داد و افزود: در این رویداد جمعی از استادان و مدرسان نام آشنای حوزه طنز به استان های مختلف کشور حضور دارند.

سیدحسام بنی فاطمه در گفت وگو با ایسنا به تشریح جزییات برگزاری سومین دوره رویداد آموزشی طنز قلمه در استان گلستان پرداخت و اظهار کرد: طبق هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده این دوره روزهای 11، 12 و 13 بهمن ماه سال جاری توسط دفتر طنز حوزه هنری، با همکاری حوزه هنری گلستان و مکتب مهر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هماهنگی برای حضور اساتید برجسته ملی در این دوره کیفیت رویداد مذکور را ارتقا بخشیده است، ادامه داد: بنا بر این نیست که رویداد قلمه متوقف شود و قطعاً مستمر خواهد بود تا جریان طنز فاخری برای استان ایجاد شود.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی گلستان با تأکید بر اینکه در این رویداد آموزشی با توجه به علاقه و استعداد شرکت کنندگان، کارگاه ها و کلاس هایی از میان دوره های شعر طنز، نثر طنز، داستان طنز، کاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد جریان طنز فاخر گلستان با رویداد «قلمه»

ایجاد جریان طنز فاخر گلستان با رویداد «قلمه»