مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:262024-01-20سياسي

آموزش و پرورش پرچم دار اصلی مشارکت در انتخابات است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا صبح امروز در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان در سالن شهدای گمنام استانداری، اظهار داشت: در انتخابات پیش رو انتظارات مهمی از آموزش و پرورش داریم چراکه به واسطه جامعه هدف بودن آن از ظرفیت بالایی برخوردار است.

استاندار کردستان با عنوان اینکه آموزش و پرورش پرچم دار اصلی مشارکت در انتخابات است، افزود: هیچ و نهاد و ارگانی به اندازه آموزش و پرورش ظرفیت مردمی ندارد و توجه ویژه در این امر را می طلبد.

وی با بیان اینکه بدترین نوع بی مسئولیتی، عدم تعهد و احساس تکلیف در زمینه انتخابات است، گفت: همه ما تکلیف داریم و باید تمام تلاش خود را برای خلق یک حضور حماسی به کار گیریم.

زارعی کوشا بر رعایت اصل بی طرفی آموزش و پرورش در انتخابات تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش به دلیل جامعه هدف همواره مورد توجه کاندیداها است و تاثیرگذار نیز هست، بنابراین شخصا رفتار و عملکرد مدیران به خصوص در حوزه آموزش و پرورش را رصد می کنم و تعارفی نداریم چون به حیثیت و آبروی نظام لطمه می زند.

استاندار کردستان با بیان اینکه سلامت و مشارکت واقعی در انتخابات به عملکرد مسوولان برمی گردد، گفت: عملکرد نامناسب مدیران موجب ناامیدی و نرخ پایین مشارکت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش پرچم دار اصلی مشارکت در انتخابات است

آموزش و پرورش پرچم دار اصلی مشارکت در انتخابات است