مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:202023-12-26بين الملل

مخالفت «ساف» با طرح مصر برای اداره کرانه باختری و غزه پس از پایان جنگ


در پی مطرح شدن اخباری مبنی ارائه ابتکارعملی توسط مصر برای پایان دادن به جنگ غزه و تشکیل یک دولت «تکنوکرات» برای مدیریت این باریکه و کرانه باختری، - مخالفت ساف با طرح مصر برای اداره کرانه باختری و غزه پس از پایان جنگ در پی مطرح شدن اخباری مبنی ارائه ابتکارعملی توسط مصر برای پایان دادن به جنگ غزه و تشکیل یک دولت تکنوکرات برای مدیریت این باریکه و کرانه باختری، کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) مخالفت خود را با چنین طرح ها و ابتکارعمل هایی اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیته اجرایی ساف با برگزاری نشستی به ریاست محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین به ویژه در نوار غزه را محکوم کرد.

طبق گزارش خبرگزاری معا، در این نشست صحبت ها درباره وجود یک ابتکارعمل چند مرحله ای برای آینده فلسطین که شامل تشکیل دولتی فلسطینی برای مدیریت کرانه باختری و نوار غزه به دور از ایفای نقش سازمان ساف می شود، مورد بررسی قرار گرفت.

کمیته اجرایی ساف مخالفت خود را با چنین ابتکارعملی اعلام کرد و تصمیم گرفت کمیته ای از اعضای خود تشکیل دهد تا خطرات ناشی از چنین ابتکار عملی را پیگیری کند؛ چراکه به اعتقاد آن این اتفاق بر منافع عالی ملت فلسطین و حقوق مسلم ملی آنها تأثیر می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت «ساف» با طرح مصر برای اداره کرانه باختری و غزه پس از پایان جنگ

مخالفت «ساف» با طرح مصر برای اداره کرانه باختری و غزه پس از پایان جنگ