مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 11:262024-01-06سياسي

توزیع 3000 بسته معیشتی در استان سمنان


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از برگزاری رزمایش «مواسات» با توزیع سه هزار بسته معیشتی در استان سمنان خبر داد.

- عبدالله یونسیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود اظهار کرد: سی و چهارمین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در استان سمنان به یاد سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی و به منظور توزیع سه هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون تومان بین نیازمندان استان با مرکزیت شهرستان شاهرود برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه های اجراشده در دهه مقاومت به بهانه یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و میلاد حضرت زهرا (س) در استان سمنان افزود: توزیع 30 هزار پرس غذای گرم به نام اطعام فاطمی در روز ولادت حضرت فاطمه (س) انجام شد.

یونسیان افزود: افتتاح 2 پروژه راه روستایی، بهره برداری از پروژه آب رسانی به روستای رضوان و بهره برداری از هفت باب منزل نیازمندان از دیگر برنامه های اجراشده در این ایام بود.

وی با اشاره به اجرای پویش آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد به همت سازمان بسیج حقوقدانان، ستاد دیه، انجمن حمایت از زندانیان و اداره کل زندان های استان تصریح کرد: در دهه مقاومت و در سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، 6 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان در قالب پویش بخشایش فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3000 بسته معیشتی در استان سمنان

توزیع 3000 بسته معیشتی در استان سمنان