مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:102024-01-20سياسي

انتشار چهارمین گزارش وضعیت مالی شرکت های دانش بنیان


یکی از شرکت های دانش بنیان به منظور توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور اقدام به توسعه سامانه های ارزیابی مالی شرکت های دانش بنیان ایجاد شده در کشور کرده است و امروز طی مراسمی از چهارمین گزارش وضعیت مالی شرکت های دانش بنیان تولید شده از سوی این شرکت رونمایی می شود.

- یکی از شرکت های دانش بنیان به منظور توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور اقدام به توسعه سامانه های ارزیابی مالی شرکت های دانش بنیان ایجاد شده در کشور کرده است و امروز طی مراسمی از چهارمین گزارش وضعیت مالی شرکت های دانش بنیان تولید شده از سوی این شرکت رونمایی می شود.

مصطفی عرب، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان حوزه اعتبارسنجی شرکت های دانش بنیان در گفت وگو با ایسنا، گفت: این شرکت از سال 97 با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، با سهامداری تعدادی از صندوق های پژوهش و فناوری که تخصص آنها ارائه خدمات مالی به شرکت های دانش بنیان است، تشکیل شد.

وی افزود: این شرکت در زمینه ارزیابی اعتباری شرکت های دانش بنیان سامانه هایی را راه اندازی می کند تا اقدام به ارزیابی اعتبار مالی شرکت های دانش بنیان صورت گیرد.

عرب، خاطر نشان کرد: ما از سال 97 با بخش های مختلف اکوسیستم دانش بنیان کشور قراردادهایی را منعقد می کنیم تا بتوانیم اطلاعات این حوزه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار چهارمین گزارش وضعیت مالی شرکت های دانش بنیان

انتشار چهارمین گزارش وضعیت مالی شرکت های دانش بنیان