مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 08:352023-12-25سياسي

کسب رتبه 9 دانشگاه رازی بین دانشگاه های جامع کشور


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه از قرار گرفتن این دانشگاه در رتبه نهم بین دانشگاه های جامع کشور طبق آخرین نظام رتبه بندی ISC خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه از قرار گرفتن این دانشگاه در رتبه نهم بین دانشگاه های جامع کشور طبق آخرین نظام رتبه بندی ISC خبر داد.

دکتر مصطفی مصطفایی در این خصوص گفت: طبق آخرین نظام رتبه بندی ISC (پایگاه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام) جایگاه دانشگاه رازی در بین دانشگاه های جامع کشور سه پله ارتقاء پیدا کرده و از رتبه دوازدهم به رتبه نهم رسیده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه این برای اولین بار است که این دانشگاه در جمع 10 دانشگاه جامع برتر کشور قرار می گیرد، عنوان کرد: دانشگاه رازی براساس شش شاخص ارزیابی شده توسط نظام رتبه بندی ملی ISC به این جایگاه دست پیدا کرده است.

وی در ادامه گفت: نظام رتبه بندی ملی ISC هرسال دانشگاه های کشور را براساس چند شاخص شامل شاخص آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری، بین المللی سازی، اثرگذاری اقتصادی و خدمات اجتماعی، زیرساخت و تسهیلات ارزیابی می کند.

مصطفایی تصریح کرد: بر اساس این ارزیابی دانشگاه رازی در شاخص آموزش رتبه 22، در شاخص پژوهش رتبه هشتم، در شاخص فناوری و نوآوری رتبه هشتم، در شاخص بین الم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه 9 دانشگاه رازی بین دانشگاه های جامع کشور

کسب رتبه 9 دانشگاه رازی بین دانشگاه های جامع کشور