مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 12:152023-12-28بين الملل

پالتیکو: غرب بی سر و صدا استراتژی اوکراین را تغییر می دهد


وب سایت خبری پالتیکو به نقل از چندین منبع ناشناس گزارش داد که ایالات متحده و اتحادیه اروپا از هدف خود برای «پیروزی کامل» اوکراین بر روسیه، به نفع یک راه حل مذاکره شده که ممکن است برخی اراضی را به مسکو واگذار کند، - وب سایت خبری پالتیکو به نقل از چندین منبع ناشناس گزارش داد که ایالات متحده و اتحادیه اروپا از هدف خود برای پیروزی کامل اوکراین بر روسیه، به نفع یک راه حل مذاکره شده که ممکن است برخی اراضی را به مسکو واگذار کند، کنار کشیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ملاءعام، هم کاخ سفید و هم پنتاگون تاکید دارند که هیچ تغییر رسمی در سیاست مرتبط با اوکراین صورت نگرفته است.

با این حال دو مقام دولت آمریکا که خواستند نامشان فاش نشود - از جمله یک سخنگوی کاخ سفید و یک دیپلمات اروپایی- حرفی غیر از این را به مایکل هرش، روزنامه نگار پالتیکو زده اند.

به گفته منابع، مقامات آمریکایی و اروپایی اکنون در حال بحث در مورد استقرار مجدد نیروهای اوکراینی در منطقه ای دورتر از محل ضدحمله کاملا شکست خورده و قرار دادن آنها در وضعیت دفاعی هستند.

مایکل هرش همچنین تاکید کرد که جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا قبلا قول حمایت از اوکراین تا هر زمانی که طول بکشد را می داد اما اکنون به جای آن می گوید تا زمانی که بتوانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالتیکو: غرب بی سر و صدا استراتژی اوکراین را تغییر می دهد

پالتیکو: غرب بی سر و صدا استراتژی اوکراین را تغییر می دهد