مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 09:352023-12-25اقتصادي

توسعه صنعت زنبورداری کبودراهنگ پیگیری می شود


مدیر جهادکشاورزی شهرستان کبودراهنگ از پیگیری توسعه صنعت زنبورداری در این شهرستان خبر داد و گفت: از 11 هزار و 686 کلنی در کبودراهنگ سالانه افزون بر 130 تن عسل تولید می شود.

- ایسنا/همدان مدیر جهادکشاورزی شهرستان کبودراهنگ از پیگیری توسعه صنعت زنبورداری در این شهرستان خبر داد و گفت: از 11 هزار و 686 کلنی در کبودراهنگ سالانه افزون بر 130 تن عسل تولید می شود.

علی سرخوش با اشاره به فعالیت 126 واحد زنبورداری در شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: 73 واحد زنبورستان با 7985 کلنی در بخش مرکزی، 19 واحد با 433 کلنی در بخش شیرین سو و 34 واحد با 3268 کلنی در بخش گل تپه فعال است.

وی با تأکید به دقت بر آمار ارائه شده تصریح کرد: براساس عملیات میدانی سرشماری زنبورستان ها، آمارهای ارائه شده دقیق و مستند است از همین رو برنامه ریزی برای توسعه این صنعت با دقت بیشتری انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان همدان، سرخوش ادامه داد: توسعه صنعت زنبورداری شهرستان به عنوان خوشه صنعتی پیشنهاد شده به طوریکه آموزش های بلندمدت همچنین هماهنگی لازم با ادارات ذیربط مبنی بر لحاظ تسهیلات مشاغل خانگی در دستور کار قرار گرفته است.

وی کبودراهنگ را مستعد افزایش تولید عسل دانست و اضافه کرد: وسعت شهرستان و منابع بکر طبیعی می تواند خاستگاه عسل دارویی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صنعت زنبورداری کبودراهنگ پیگیری می شود

توسعه صنعت زنبورداری کبودراهنگ پیگیری می شود