مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:352023-12-25دانش

برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی دانشجویی در زنجان


پنجمین جشنواره غذاهای بومی و محلی دانشجویی زنجان به همت جهاد دانشگاهی این استان در باشگاه علمی - فرهنگی دانشجویان در دانشگاه زنجان برگزار شد.

- ایسنا/زنجان پنجمین جشنواره غذاهای بومی و محلی دانشجویی زنجان به همت جهاد دانشگاهی این استان در باشگاه علمی - فرهنگی دانشجویان در دانشگاه زنجان برگزار شد.

پنجمین جشنواره غذاهای بومی و محلی دانشجویی زنجان ویژه دانشجویان دانشگاه های استان زنجان روز گذشته (یکشنبه، سوم دی ماه) در با استقبال دانشجویان و علاقه مندان به غذاهای بومی و محلی برگزار شد.

در این جشنواره که به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی زنجان برگزار شد، ده ها نوع غذای بومی و محلی به همت دانشجویان از شهرهای مختلف کشور که در دانشگاه های این استان مشغول به تحصیلند، شرکت داده شدند.

در پنجمین جشنواره غذاهای بومی و محلی دانشجویی زنجان ویژه دانشجویان دانشگاه های استان زنجان بالغ بر 244 تیم شرکت کننده با هم به رقابت پرداختند و حدود 200 نوع غذا پخته شدند و در معرض داوری قرار گرفت و مقرر شد به نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات جوایزی اهدا شود.

تعدادی نیز در این جشنواره شایسته تقدیر شناخته خواهند شد.

هدف از برگزاری این جشنواره احیای غذاهای سنتی و بومی، معرفی آداب و رسوم و فرهنگ اصیل ایرانی است و همچنین آگاه سازی و آموزش به افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی دانشجویی در زنجان

برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی دانشجویی در زنجان